Practicom este o companie cu un parc într-o continuă creștere, care acordă, în acest moment, o atenție sporită transportului intracomunitar. În condițiile în care flota va atinge, la sfârșitul acestui an, 308 unități, dintre care 135 cu licență, și va ajunge, la sfârșitului anului viitor, la 420 de vehicule, toate acoperite prin contracte ferme din partea beneficiarilor, problema șoferilor putea da peste cap planurile bine conturate ale firmei. Nu, însă, atunci când lucrurile sunt abordate în mod corect…

„Avem finanțarea aprobată pentru vehiculele pe care le vom achiziționa, iar clienții noștri ne-au transmis solicitări ferme, pentru fiecare lună a anului viitor, urmând ca noi să le furnizăm calendarul și disponibilitatea privind vehiculele. Singura necunoscută cu care ne puteam confrunta ține de angajarea șoferilor necesari. Am înființat, în acest context, în luna octombrie, un departament specializat destinat recrutării. Nu sunt de acord cu abordarea potrivit căreia ne confruntăm cu o criză de forță de muncă. Trebuie să găsim, însă, angajații de care avem nevoie”, a afirmat Ionel Cipere, director Practicom. Într-o primă fază, este important să îți dai seama că ai nevoie de specialiști în recrutare. „Această activitate trebuie abordată în mod profesionist, cu un specialist care se ocupă exclusiv de acest lucru. L-am angajat în octombrie, iar rezultatele s-au văzut din prima lună. Din noiembrie, niciun camion nu a mai stat pe dreapta din cauza lipsei de șoferi, iar acum analizăm posibilitatea de a angaja o a doua persoană pe același segment. Este extrem de important să obținem o sincronizare impecabilă, astfel încât, în momentul în care vom primi camioanele și vom avea licența, în maximum 3 zile să plece la lucru”, a explicat directorul Practicom.